Jumaat, 4 September 2015

8, 9 & 10 September 2015!

Assalamualaikum dan salam sejahtera! ^_^

Aduhai, saya langsung tidak menyangka bahawa tarikh untuk UPSR jatuh pada minggu hadapan! Saya rasa, kenapa masa begitu cepat berlalu? Saya rasa baru tempoh hari saya berjalan kegembiraan ke sekolah pada hari pertama persekolahan. Namun begitu, kini, sudah tiba juga bulan September yang sering diiiktiraf sebagai bulan UPSR se-Malaysia. >_<

Biarlah masa yang terlampau cepat seakan-akan merupakan atlet larian handalan dunia, apa yang penting, kepada setiap calon UPSR 2015 dan juga diri saya, kita haruslah sentiasa bersedia untuk menghadapi peperiksaan yang akan menentukan kedudukan kita di sekolah menengah nanti, ya. ;)


Apa-apapun, semoga kita semua dapat menjawab soalan yang dikemukakan dalam kertas soalan UPSR dengan tenang. Semoga kita semua mendapat 5A! ^_^

Salam hari kemerdekaan Malaysia ke-58 dan hari kesengsaraan UPSR,



Tiada ulasan:

Catat Ulasan