Isnin, 6 Jun 2016

Jualan 'Online' Miss Blogger

Assalamualaikum dan salam sejahtera! ^_^

Alang-alang promote, kenalah guna background dan effect camera paling menawan. :p

Seperti yang semua sedia maklum, alhamdulillah, syukur kepada-Nya, novel sulung saya (Miss Blogger) telah pun berada di pasaran. :)

Namun begitu, saya dapati terdapat beberapa pembaca yang menyatakan sukar untuk menjumpai novel ini di kedai dan susah untuk mencari masa ke kedai buku. :'(

Jadi, saya dengan sukacitanya mahu menawarkan pembelian terus daripada saya secara 'online'. :D

Harganya seperti berikut (boleh pilih):
- RM17 = 1 Miss Blogger + kos Pos Ekspres
- RM20 = 1 Miss Blogger + kos Pos Laju

Jika berminat atau mempunyai sebarang masalah dan pertanyaan seperti cara hendak membeli dan membayar, boleh mesej nombor 013-9333084 (ayah saya), ya. ;)

p/s: Boleh juga dapatkan tandatangan saya yang tidak ekslusif ini. :3

Salam usahawan muda,



4 ulasan: